Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Ogólne warunki umowy świadczenia usług

§1 Postanowienia ogólne

1. Ogólne warunki umowy świadczenia usług, określają zasady zawierania umów na wykonanie usług oferowanych przez Agma Car Autonaprawa Maciej Wietrzychowski ul. Wolności 762-590 Golina

Nip 6652695681 Reprezentowany przez Maciej Wietrzychowski , pomiędzy zwanym dalej Usługodawcą lub Agma Car a klientem.

2. Ogólne warunki umowy świadczenia usług odnoszą się do wszystkich umów i form sprzedaży, chyba, że strony wyraźnie postanowiły inaczej, np przez zawarcie osobnej umowy w formie pisemnej.

3. Zawarcie umowy na wykonanie usług następuje na żądanie klienta, na podstawie sporządzonego przez Usługodawcę zlecenia wykonania usługi, złożonego w Agma Car przez klienta.

4. Obowiązek zapoznania się z Ogólnymi warunkami umowy świadczenia usług leży po stronie Klienta, nie zaznajomienie się z ogólnymi warunkami umowy świadczenia z usług przez Klienta nie zwalnia go z obowiązku przestrzegania zawartych w nim ustaleń. Ich treść jest dostępna w siedzibie firmy Agma Car.

5.Usługodawca w ramach prowadzonej przez niego działalności gospodarczej świadczy Usługi polegające w szczególności na konserwacji i naprawie pojazdów samochodowych oraz wszelkie usługi powiązane z przedmiotem działalności Usługodawcy.

6.Wszystkie przedstawione przez Usługodawcę oferty nie są zobowiązujące. Wszelkie wcześniejsze oferty zostają zastąpione nowymi w każdej nowej transakcji.

7. Ceny oferowane w cenniku Usługodawcy rozumie się jako w polskich złotówkach, o ile nie uzgodniono inaczej. Sprzedający zastrzega sobie prawo do dokonywania okresowej korekty cen.

8. Wszelkie sporządzone przez Usługodawcę zlecenia wykonania usługi lub faktury pro-forma wystawione przez Usługodawcę Klientowi są traktowane jako umowy sprzedaży.

9. Rozliczenie zlecenia następuje na podstawie cenników obowiązujących u Usługodawcy

w momencie składania zlecenia. Cenniki robocizny oraz części zamiennych znajdują się u Usługodawcy i na żądanie Klienta będą mu przedstawione do wglądu. Należność za wykonane zlecenia jest płatne na postawie wystawionej nadzień odbioru faktury, lub paragonu, gotówką, blikiem lub kartą w kasie serwisu przed wydaniem pojazdu. Usługodawca nie wykonuje żadnych usług w których forma płatności miała by być z odroczonym terminem płatności. Brak zapłaty stanowi podstawę do odmowy wydania pojazdu oraz powoduje naliczanie odsetek w wysokości ustawowej -począwszy od dnia wymagalności .

§2 Zlecenia naprawy

1.Usługa jest wykonywana na żądanie klienta, na podstawie sporządzonego przez Usługodawcę zlecenia wykonania usługi-naprawy / diagnostyki. Zlecenie winno być ostemplowane i podpisane przez osobę upoważnioną.

Zlecenie winno zawierać:

  • dane Klienta wraz z adresem do korespondencji oraz dane samochodu,

  • rodzaj usługi - naprawy / diagnostyki,

  • przewidywany zakres czynności serwisowych - z wyszczególnieniem czynności naprawczych do wykonania,

  • orientacyjny termin realizacji usługi,

  • opis karoserii i szyb pojazdu (rysy ,uszkodzenia ,wgniecenia ,zarysowania itp. ),

  • wybór formy płatności (gotówka czy karta),

  • określenie szacunkowej wartości naprawy oraz pisemne zmiany jej wartości.

Koszty szacunkowe to bezpłatna forma określenie przewidywanych kosztów usługi na podstawie stanu pojazdu dające się ustalić w czasie czynności przyjęcia samochodu z określeniem kosztów robocizny i części według cenników obowiązujących w momencie oszacowania.

2. Jeżeli podczas wykonywania usługi ujawni się konieczność wykonania dodatkowych czynności naprawczych Usługodawca poinformuje Klienta. Zostanie stworzony protokół rozszerzenia zakresu naprawy. W takim przypadku wykonanie czynności dodatkowych nastąpi dopiero po zatwierdzeniu rozszerzonego zakresu usług serwisowych. Forma zatwierdzenia - pisemna, ustna , e-mail, sms każdorazowo określi Usługodawca firma Agma Car. W przypadku, gdy stwierdzone zostaną usterki, które nie były zlecone do naprawy a maja wpływ na bezpieczeństwo pojazdu Usługodawca uprzedzi Klienta o konieczności usunięcia takich usterek. Usługodawca stosuje kalkulację wynikową na zleconą usługę po zakończeniu naprawy samochodu i wykonaniu wszelkich prac określonych w zleceniu wykonania usługi.

Serwis zastrzega sobie możliwość odmówienia wykonania prac dodatkowych, wyszczególnionych w Protokole rozszerzenia zakresu naprawy lub będącym przedmiotem rozmowy telefonicznej, o jakiej mowa powyżej, jeśli nie uzyska pisemnej akceptacji ze strony Klienta w postaci :

  • pisemnej zgody Klienta

  • podpisu Klienta na Protokole rozszerzenia zakresu naprawy

  • wiadomości sms /mms

  • wiadomości e-mail na adres: [email protected]

W szczególnych wypadkach zakres prac naprawczych określony jest po rozmontowaniu

3. Na życzenie klienta zostanie sporządzony kosztorys napraw, które należy wykonać w samochodzie. Kosztorys ten może zgodnie z życzeniem klienta:

  • ograniczać się do ogólnego oszacowania kosztów bez uwzględnienia kosztów rozbierania samochodu i w tym przypadku naprawy będą wyceniane w sposób zryczałtowany wg. obowiązujących cen,

  • być wyznaczony na podstawie dokładnej oceny i w tym przypadku koszty niezbędnego (dodatkowego) rozmontowania samochodu będą płatne przez klienta dodatkowo.

Oddanie pojazdu do serwisu jest równoznaczne z przyjęciem i akceptacją regulaminu pracy serwisu.

4. W przypadku odmowy / braku zgody (zarówno ze strony Klienta jak i Serwisu z przyczyn wymienionych w pkt. 2 na wykonanie prac dodatkowych (wpływających na bezpieczeństwo ruchu drogowego), Klient pokwituje odbiór pojazdu niesprawnego na „Protokole odbioru pojazdu niesprawnego”

5. Jeżeli z jakiś przyczyn Klient zrezygnuje z naprawy samochodu lub podzespołu w trakcie rozpoczętego wykonywania usług zgodnie z sporządzonym przez Usługodawcę zleceniem Klient musi pokryć koszty demontażu, montażu, diagnostyki zgodnie z obowiązującym cennikiem wg stawki roboczogodzinowej. Usługodawca odstąpi od dalszych usług i wyda Klientowi samochód lub podzespół poskładany lub nie (zgodnie z decyzją klienta).

§3 Naprawa

1. Naprawa przeprowadzona jest na podstawie informacji przekazanych przez Klienta i spisanych na zleceniu naprawy oraz diagnozy przeprowadzonej przez pracowników Usługodawcy.

Usługi są wykonywane z zachowaniem procedur producentów części zamiennych oraz producentów pojazdów. W przypadku nie wyrażenia zgody na zachowanie procedur serwisowych, automatycznie

serwis nie ponosi odpowiedzialności za wykonaną usługę i poprawne działanie pojazdu.

Wszystkie usługi wykonywane są w granicach obowiązującego prawa.

2. Agma Car nie bierze odpowiedzialności za dodatkowe usterki powstałe w wyniku rozbiórki naprawianego podzespołu:

  • kruche przegrzane elementy z tworzyw sztucznych, plastiki

  • skorodowane śruby mogące się urwać.

  • zapieczone wtryskiwacze mogące się uszkodzić podczas demontażu

  • zapieczone świece żarowe czy zapłonowe mogące się urwać.

  • Zmurszałe, zestarzałe elementy gumowe, gumowo metalowe, mogące się uszkodzić przy demontażu.

  • uszkodzenia powstałe w podwoziu w wyniku nadmiernej korozji podłogi, podłużnic czy progów.

3. Klient może dostarczyć własne części i podzespoły do naprawy.

W sytuacji gdy dostarczone przez klienta części okażą się nie właściwe do naprawianego pojazdu, klient zobowiązany jest dostarczyć części właściwe i za każdą napoczęta roboczogodzinę przestoju pojazdu na podnośniku lub kanale klient zostaje obciążony opłatą 80% obowiązującej stawki roboczogodziny aż do czasu dostarczenia odpowiedniej części.

4. Samochód po naprawie jest kontrolowany i sprawdzany podczas jazdy testowej w zakresie wykonywanych usług.

5. Wszystkie usługi wykonywane są w granicach obowiązującego prawa.

§ 4 Wymienione części

1.Części, których wymiana została opłacona przez klienta są do jego dyspozycji przy odbiorze samochodu. Jeśli klient zadeklaruje to w zleceniu – są mu one zwracane.

Części nie odebrane przez klienta przy odbiorze samochodu przechodzą na własność serwisu.

Stare, zużyte części, nie odebrane przy wydaniu pojazdu zostają zezłomowane.

2. Części zamontowane w ramach usługi pozostają własnością serwisu do momentu uiszczenia zapłaty przez klienta.

§5 Odbiór pojazdu

1.O zakończeniu naprawy pojazdu, serwis powiadamia Klienta telefonicznie, wiadomością SMS lub też za pośrednictwem poczty elektronicznej.

W przypadku, gdy jest to jednak niemożliwe, skutecznym powiadomieniem jest również nadanie listu poleconego na adres zamieszkania Klienta.

2. Podstawą wydania samochodu jest uiszczenie zapłaty za wykonane usługi. Brak zapłaty stanowi podstawę do odmowy wydania pojazdu oraz powoduje naliczanie odsetek w wysokości ustawowej począwszy od dnia wymagalności.

3. Osoba odbierająca pojazd z serwisu jest zobowiązana do podpisania karty odbioru pojazdu.

4. Pojazd niesprawny może być wydany jedynie na pisemną prośbę Klienta.

5. Pojazd po naprawie może być wydany jedynie osobie, która oddała go do serwisu, lub też osobie która okaże się protokołem przyjęcia pojazdu do serwisu.

6. Wydanie pojazdu po dokonaniu naprawy powinno zostać potwierdzone na dokumencie zlecenia naprawy; na dokumencie tym osoba odbierająca pojazd powinna potwierdzić, że widoczny stan pojazdu nie różni się od stanu z chwili przyjęcia do naprawy, a jeżeli jakieś różnice występują, wówczas powinny być one wskazane na dokumencie zlecenia naprawy, pod rygorem przyjęcia, że pojazd został wydany bez jakichkolwiek widocznych wad.

7. Odbiór pojazdu winien nastąpić niezwłocznie ale nie później niż do 48 godzin od momentu powiadomienia klienta o zakończeniu naprawy. Serwis nie odpowiada za samochody naprawione i nie odebrane w wyznaczonym terminie. W razie uchybiania przez Klienta powyższemu terminowi odbioru Usługodawca prześle Klientowi drogą pocztową wezwanie z podaniem dodatkowego terminu na odbiór. Gdy w terminie dodatkowym Klient nie odbierze pojazdu zapłaci Usługodawcy karę umowną w wysokości 30 zł netto za każdy dzień zwłoki liczony od dnia następnego od wyznaczonego terminu dodatkowego. Jeżeli koszt przechowania nieodebranego pojazdu po naprawie przewyższy jego wartość, wówczas pojazd przechodzi na własność serwisu. Nie odebranie pojazdu w ciągu 2 miesięcy po upływie dodatkowego terminu wskazanego zgodnie z §5pkt 1 oznacza wyrażenie zamiaru pozbycia się pojazdu . Serwis może usunąć porzucone w ten sposób pojazdy.

8. Przewidywany termin odbioru wyznaczony jest w karcie zlecenia w zależności od możliwości Usługodawcy i zakresu zleconej usługi. Klient zobowiązany jest do niezwłocznego odbioru pojazdu po otrzymaniu informacji od Usługodawcy.

§6 Gwarancja i rękojmia

1. Usługodawca udziela gwarancji na części na 12 miesięcy. W przypadku zakupu na firmę rękojmia jest wyłączona.

2. Serwis udziela gwarancji na naprawy na okres 12 miesięcy od daty wykonania usługi lub 10000km. W przypadku wykonania usługi firmie rękojmia jest wyłączona. Oddanie pojazdu do serwisu jest równoznaczne z przyjęciem i akceptacją warunków gwarancji.

Gwarancja udzielona przez Usługodawcę nie obejmuje przypadków, w których Klient samodzielnie dostarcza Usługodawcy części, podzespoły, zespoły lub inne funkcjonalne elementy niezbędne do wykonania Zlecenia

3.Dokumentem uprawniającym do ochrony gwarancyjnej jest faktura lub paragon fiskalny.

4.Gwarancja nie obejmuje :

  • Normalnego zużycia eksploatacyjnego części zamiennej

  • Części uszkodzonych w wyniku nie właściwej eksploatacji samochodu, samowolnych przeróbek, pożaru lub wypadku

  • Działania osób trzecich innych niż pracowników serwisu Agma Car

  • Uszkodzenia części zamiennych modyfikowanych, naprawianych, demontowanych lub w inny sposób naruszonych przez klienta lub osoby trzecie bez pisemnej zgody ze strony firmy Agma Car

  • Uszkodzenia części zamiennych spowodowane złym stanem technicznym samochodu

  • Uszczelki, uszczelnienia oraz uszczelniacze

  • Pompy paliwa oraz sondy lambda w samochodach zasilanych gazem LPG

  • Serwis na czas naprawy nie wydaje darmowego samochodu zastępczego ani nie pokrywa jego kosztów wynajęcia

  • Części, zespołów , podzespołów w których stwierdzono Zerwania plomb gwarancyjnych

  • serwis nie pokrywa kosztów holowania pojazdu

W przypadku niewyrażenia zgody na zachowanie procedur serwisowych, automatycznie zostaje

wyłączona gwarancja i rękojmia zgodnie ze stosownymi przepisami prawa w tym zakresie.

§7 Zakres odpowiedzialności

1.Usługodawca nie jest zobowiązany do świadczenia Usług na rzecz Klienta w czasie zajścia jednej z poniższych przyczyn:

  • Działanie siły wyższej, która w szczególności obejmuje: niemożności przesyłania sygnałów w sieci telekomunikacyjnej, przerw w dostawach energii elektrycznej itd.

  • Inne okoliczności lub działania osób, za których zaistnienie lub działanie odpowiedzialność ponosi Klient

2.Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za jakość części, podzespołów, zespołów lub innych funkcjonalnych elementów niezbędnych do wykonania zlecenia samodzielnie dostarczonych przez Klienta.

§8 Obowiązki Klienta

1.Przed oddaniem samochodu do naprawy Klient zobowiązany jest przekazać wykaz przedmiotów wartościowych znajdujących się w pojeździe pracownikowi Agma Car, odpowiednie zabezpieczyć je lub na okres naprawy usunąć je z pojazdu.

Agma Car nie bierze odpowiedzialności materialnej za pozostawione przedmioty.

2. Klient zobowiązany jest do udzielenia informacji o poprzednich naprawach wykonanych w innym warsztacie w przeciągu ostatnich 3 miesięcy.

3. Właściciel pojazdu na czas naprawy, jest zobowiązany do demontażu wszelkiego rodzaju kamer, nawigacji, uchwytów itp., które są zamontowane na szybie czołowej samochodu.

§9 Postanowienia końcowe

Klient może korzystać z następujących sposobów kontaktu z Usługodawcą:

1.adres do korespondencji 62-590 Golina ul. Wolności 7

2.adres e-mail: [email protected]

3.numer telefonu: 664744546

4.Strony umowy są zobowiązane do każdorazowego informowania drugiej strony umowy o zmianie adresu. W przypadku braku takiego zawiadomienia korespondencja nadana na adres wskazany w zleceniu wykonania usługi-naprawy / diagnostyki uważana jest za dostarczoną.

5.W sprawach nieuregulowanych niniejszymi warunkami sprzedaży mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

6.Ewentualne spory rozstrzygane będą przez Sąd Powszechny właściwy miejscowo Usługodawcy

§10 RODO

Administratorem danych osobowych jest Agma Car Autonaprawa Maciej Wietrzychowski ul. Wolności 762-590 Golina Nip 6652695681 Reprezentowany przez Maciej Wietrzychowski e-mail: [email protected]. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 2016-04-27 (Dz.Urz.UE.L 2016 Nr 119, str. 1) oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. 2018, poz. 1000). Klauzule informacyjne, dla osób których dane dotyczą dostępne są na stronie www.bjm.net.pl w zakładce „Ochrona danych osobowych”.

Osoba zlecająca wykonanie naprawy lub zamawiająca inne usługi w Agma Car w Golinie zobowiązuje się również do poinformowania innych osób, których dane udostępniła Administratorowi o treści klauzuli informacyjnej w zakresie przetwarzania danych osobowych oraz adresie www, pod którym możliwe jest zapoznanie się z treścią klauzul informacyjnych.

Witryna stworzona na platformie